Дитинство, дитячий світ – це світ особливий. Діти живуть своїми уявленнями про добро і зло, про гарне й погане, у них свої критерії краси, у них навіть свій вимір часу. Тільки ми маємо доступ у цей казковий теремок, ім’я якому «Дитинство».

Наші малята – майбутнє України. Не викликає сумніву, що правильно встановленими сходами, цілими, міцними, безпечними сходами можна кого завгодно вивести на будь-яку висоту.

Працює в екологічному напрямку, бо людина – частина природи. Екологічний світогляд, екологічна культура, базуються на екологічній освіті. Чим ближчою до природи є дитина, тим краще вона розвивається фізично й психічно.

Кожна людина завжди з великою любов’ю і душевним трепетом згадує місце, де вона народилася, де промайнуло її босоноге дитинство, з дивосвітом-казкою у затишній батьківський оселі. Те родинне вогнище – маленька батьківщина кожної людини. Наше завдання –  зберегти його!

Кожен педагог прагне збагнути дитячу душу, уловити ту неповторну мить дитинства, що в подальшому переросте в прагнення дитини керуватися в житті набутим досвідом, бажанням через спілкування й пізнання йти шляхом самовдосконалення.

Навички практичного життя – базовий практичний курс педагогічної системи М.Монтессорі, який є провідним у роботі групи. Те, чого не зможе набути дитина у ранньому дитинстві, залишається інколи недоліком на все життя. Наші діти – господарі свого майбутнього.

Якщо дитина здорова, то й процеси її виховання та навчання відбуваються продуктивніше, вона здатна засвоювати нове, бути творцем свого «Я», відчувати радість життя.

Дитина – дзеркало сім’ї; як у краплі води відбивається сонце – так у дітях відбивається моральна чистота матері і батька. Наше завдання – разом з батьками дати дитині щастя.

У своїй роботі група впроваджує програму «Культура добросусідства» – виховання пошани до батьків, їх культурної самобутності; до мови і національних цінностей; до культур, відмінних від їхньої; підготовка до свідомого життя в демократичній країні.

Людина починається з любові. А любов виростає з дитинства: з ніжного дотику маминих рук, з тихої колискової, із веселки у небі, з квітки, з розквітлої вишні під вікном, бо у квітці і дереві багато добра до людей.

Казка – це образно кажучи, свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки й мови, Діти не тільки люблять слухати казку, вони творять її. Тому казка завжди з нами, бо без неї неможливо уявити дитинство.

Завданням педагогів групи є створення таких умов, серед яких дитина могла б вільно проявляти свої найкращі почуття і які допомогли б бути чесними, мали свою незалежну думку, непридушену творчість, розбуджену цікавість і розвинені здібності.

Творчість – це крила, що підносять людину до розуміння мети. Пташка народилася для польоту, а людина – для творчості. Ми навчаємо наших малят творити своє життя у сучасному суспільстві.

Діти – це творчі особистості, вони від природи всі талановиті і наше завдання розкрити ці таланти, не пропустити й не згасити той промінчик, який горить у маленьких дитячих серцях.

15